Čokoláda ako plnoho...
 
Zdieľať:
Upozornenia
Vyčistiť všetko

Pre zapojenie sa do fóra musíte byť prihlásený. Účet si vytvoríte Zdarma a ak chcete získať prístup aj k súkromnému fóru, môžete sa pridať medzi prémium členov.


PRIHLÁSENIE | Prémium Členstvo

 

Čokoláda ako plnohodnotné jedlo:)

2 Príspevky
2 Užívatelia
0 Likes
23 Videní
Andrea Hajduova
(@andyd317)
Príspevky: 3
PLATINOVÝ ČLEN
Zakladateľ témy
 

Ahoj Jaro,

 

na úvod len toľko, že odkedy som si kúpila členstvo, nonstop čítam a počúvam Tvoje posty. Sú veľmi hodnotné. Ďakujem.

Chcem vedieť Tvoj názor na môj stravovací režim, čo pravdepodobne nie je úplne super, lenže cítim sa super, mám výkon v športe aj v podnikaní:

Ráno 70% čokoláda + protein (horúcou vodou, cca vypijem k tomu asi 1L vody, niekedy do toho miešam mandlové mlieko bez cukru), predtým citron s vodou. Potom tréning, väčšinou beh. Po jedle bez problémov idem trénovat. Pred obedom skôr lahšie jedlo: kuracia/morčacia šunka bo bravčové, niekedy Prosciutto, vajce, olivy, tuniak, sem-tam k tomu ryžové chlebíčky. Obed tiež lahký väčšinou čokoláda + protein + mandlové mlieko s horúcou vodou. Sem-tam ryby/maso alebo ryža. Idem trénovať v poobede. Až potom si dám poriadne jedlo, väčšinou mäso, ryby + zeleniny (viac,aj 1kg 🙂 brokolica, cukiny, karfiol, tekvica, fazulkové struky). Zemiaky a ryžu pomenej. Aj pred Tebou som zistila, že sacharidy moc nemusím. Žial čokoládu jem (70%), aj kludne 200g DENNE. Snažím sa potom to okno 18-00 - 6.00 nejesť. Vidíš v tomto nejaký väčší problém?

Doplním:

Slnko milujem, úplne milujem, ked chodím bosá cez leto 🙂 jedine ten chlad musím zakomponovať do života + elektroniku dať preč a červené svetlo. 

Trénujem denne 2hod, hýbem sa (kroky v priemere 20 000 aj s behom).

 

Ďakujem:)

 
Publikované : 2. apríla 2024 11:35
Značky témy
Jaroslav Lachký
(@jaroslav-lachky)
Príspevky: 2652
Administrator Absolvent Mito hack #2023 s deutériom
 

@andyd317 nemyslím si, že je na tom niečo extra zlé a ako aj sama tvrdíš, cítiš sa momentálne dobre, verím že aj kvalitne spíš (spánok je vždy číslo jeden) a môže tu ti terwz fungovať.

Väčšinou ide aj o vek, momentálnu heteroplazmiu prácu a mesto/prostredie a tvoj životný štýl, ktoré musíš skĺbiť a hlave sa tieto veci menia. S nimi aj naše stravovanie. S týmto sa aj sam často potykam, dokonca aj u priateľky, keď mi hovorí ze prečo zjem toto aleho tamto, prečo som si dal cestovinu keď som ju kedysi vôbec nejedol roky, atď., no rovnako ako sa mení náš redox a prostredie, tak sa mení aj náš prístup. To, že som kedysi niektoré potraviny nechcel a vadili mi neznamená, že ich inokedy nebudem jest a vtedy mi nelíšia už robiť problém.

Čo tým chcem povedať je to, že sú niektoré "základy" a faktory ktoré potrebuješ poznať, či už o redoxe, deuteriu, mitochondriach, CR (napríklad že z dlhodobého hľadiska je vždy lepšie jest väčšiu časť jedla cez deň a nie večer) a práve podľa toho sa musíš naučiť intuitívne ale aj objektívne fungovať.

 

Ty ako žena, ktorá má aktívny život, aj fyzicky (tréning, veľa pohybu,...) už teda máš zaužívaný režim. S čokoládou ako píšeš nemám problém, za predpokladu že sa bavíme o horkej čokoláde a nie závislosti na nej (ze dokážeš par dni fungovať aj bez). Určite by som sledoval nejaké svoje pocity, podkožny tuk aj energiu a tomu prispôsoboval možno do budúcna svoje plány, ciele a teda aj životný štýl.

Tiež si myslím, že je veľmi prospešné, hlavne v takto aktívnom živote  robiť si pcoas roka dovolenky, niekde v nižšej zemepisnej šírke, pri mori napríklad alebo v horách ako to aj sám robím, aby sa tvoje mitochondrie udržiavali v partiách tela, kde ich potrebuješ najviac, čo najlepšie 🙂 

 
Publikované : 3. apríla 2024 10:51
Zdieľať: